Když se z obchodního partnera stane zákazník. Dlouhou dobu jsme s investorem spolupracovali a ve chvíli, kdy se rozhodl osamostatnit a založit vlastní obchod se svítidly, přišel za námi hned na začátku. Dlouho jsme debatovali nad názvem studia, prošli jsme spolu nemálo potenciálních prostorů, od několika málo míst jsme ho odradili, až jsme se dopracovali k prostoru jeho stávajícího showroomu. Byl to začátek s omezeným rozpočtem a velkou vizí. Návrh vznikl za velmi krátkou dobu a v osekané verzi, postupně se ale aktualizuje a doplňuje podle finančních možností investora. Cílem bylo ukázat svítidlo jako produkt, interiérový prvek s estetickou hodnotou. Klienti se na produkty mohou podívat z blízka, pro lepší představu je jednoduše vytáhnout z polic a zavěsit. Pomocí konstrukcí s vystavenými svítidly jsme prostor rozdělili na tři zóny a splnili tak zadání, které by se jinak těžko vešlo do podlouhlého prostoru showroomu.